متن پیغام را وارد کنید.

@Sorur.Florist

سفارش تاج گل ارزان

مدیر سایت
1402/05/13
6
سفارش تاج گل ارزان

هدیه دادن و ابراز احساسات از سنت های دیرین ما ایرانیان است و باعث انتقال انرژی مثبت در مراسم تبریک و یا همدردی در مراسم تسلیت می شود.

برای برخی از مردم مقدور نمی باشد و به صرفه نیست که تاج گل را با قیمت های بالا تهیه کنند. بنابراین ما در اینجا به معرفی تاج گل ارزان می پردازیم :

تاج گل ارزان معمولاً یک طبقه بوده و از گلهای گلایل و لیسیانتوس و داودی مینیاتوری استفاده می شود که جزو گلهای ارزان می باشند. البته که وقتی این گلها باسلیقه در کنار یکدیگر دیزاین می شوند زیبایی خیره کننده ای به دنبال خواهند داشت. می توان تاج گل ارزان را به صورت دایره ای، آبشاری و یا حتی ساده دیزاین نمود که این حالت به سلیقه و درخواست شما صورت می پذیرد.

نحوه سفارش تاج ارزان:

شما می توانید برای سفارش تاج گل ارزان با همکاران ما در گلفروشی سرور به شماره 09125116680 تماس بگیرید و از مشاوره آنها استفاده نمایید و گلهای خود را انتخاب نمایید و یا با مراجعه به سایت sefareshgol.com محصول مورد نظر خود را نهایی نمایید.

نحوه ارسال تاج گل ارزان:

برای ارسال تاج گل ارزان می توان تاج گل را به آدرس مورد نظر شما ارسال کرد و یا شما می توانید با مراجعه به درب بازار گل تاج گل خود را از همکاران ما در مجموعه گل سرور تحویل بگیرید.

اینکه برخی از افراد فکر می کنند که چون گلهای منتخب شان ارزان است تأثیری در اصل هدیه دادن آنها دارد، اشتباه است. زیبایی هدیه در ارزش مادی آن نیست بلکه به اصل هدیه دادن برمی گردد و اینکه شما برای مخاطب خود ارزش و احترامی قائل هستید که به خاطر او تاج گل را سفارش داده اید تا از احساساتی که بیانشان برای افراد دشوار است در قالب گل و زیبایی آن سخن بگویید و اینکه شما در مراسم های آنها چه شادی،تبریک، تولد، افتتاحیه باشد و خدای ناکرده غم و اندوه ،ختم و تسلیت شریک آنها هستید و با آنها همدلی می کنید.

روش پرداخت تاج گل ارزان :

شما می توانید برای سفارش تاج گل ارزان به سه روش زیر اقدام نمایید:

  • کارت به کارت : شما می توانید با انتخاب تاج گل از طریق سایت و با شماره کارتی که در صفحه سایت به آدرس sefareshgol.com موجود می باشد اقدام نمایید.
  • پرداخت از طریق درگاه بانکی: شما می توانید با انتخاب تاج گل خود از طریق درگاه بانکی موجود در سایت اقدام نمایید.
  • پرداخت در محل : شما می توانید با سفارش تاج گل خود آن را در محل تحویل بگیرید و هزینه آن را در محل پرداخت نمایید.

نویسنده: سرور حسنی ، تاریخ 1402/05/10

تاج گل تسلیت ، تاج گل ارزان، تاج گل یک طبقه ، تاج گل ارزان قیمت، قیمت تاج گل ارزان، تاج گل ختم، تاج گل ترحیم