متن پیغام را وارد کنید.

@Sorur.Florist

چرا تاج گل سفارش دهیم؟

مدیر سایت
1402/05/13
6
چرا تاج گل سفارش دهیم؟

در برخی مناسبت ها و موقعیت ها ، انسان قادر به ابراز احساسات خود نیست و کلمه ها نمیتوانند جایگزین خوبی برای بیان عواطف درونی ما باشند. گل و تاج گل به ما کمک می کند تا در مراسم تبریک، ترحیم، ختم و تسلیت احساسات خود را با تاج گل به تصویر بکشیم.

تاج گل ارزان یا تاج گل گران :

تاج گل ارزان قیمت و یا حتی تاج گل گران قیمت تفاوتی در بیان احساسات شما ندارند. مهم این است که شما برای طرف مقابل خود آنقدر ارزش و احترام قائل هستید که برای نوع دوستی به او گل را هدیه می دهید.

شما می توانید بنا به موقعیت فرد مقابل و درجه اهمیت ویا تاج گل لاکچری و یا تاج گل فاخر که به گلهای آنتریوم، لیلیوم، اوریانتال و یا رز هلندی دیزاین شده اند را هدیه دهید و در احساسات او شریک باشید.

تاج گل آنلاین یا اینترنتی(تلفنی)

برخی مواقع که یکی از دوستان یا آشنایان شما در غم از دست دادن عزیزی به سوگ نشسته است، شما می توانید با تقدیم تاج گل به او تسلی خاطر دهید. حال اگر امکان عرض  تسلیت حضوری به هر دلیلی برایتان مقدور نمی باشد، می توانید با سفارش تاج آنلاین و یا سفارش تاج گل تلفنی به گل فروشی سرور به شماره 0915116680 و یا مراجعه به سایت sefareshgol.com محصول مورد نظر خود را نهایی نمایید.

متن پیام تسلیت :

برخی مواقع زبان قاصر از بیان احساسات است . در این هنگام نوشتن واژه هایی که همدردی را به فرد عزادار برساند بسیار حائز اهمیت است. اگر برای نوشتن این پیام ها ایده خاصی در نظر ندارید می توانید از مشاوره همکاران ما در گلفروشی سرور به شماره 09125116680 استفاده نمایید.

نحوه سفارش تاج گل :

شما می توانید با مراجعه به سایت گلفروشی سرور انواع تاج های ارزان قیمت ، گران قیمت، اروپایی و لاکچری را سفارش دهید. حتی می توانید نوع گلهای مورد علاقه تان را انتخاب نمایید و می توانید تاج گل یک طبقه ، تاج گل دو طبقه و تاج گل سه طبقه و... را نیز انتخاب نمایید. همکاران ما در گلفروشی سرور با مشاهده لحظه ای سفارش ثبت شده شما ، تاج گل را  آماده کرده و طبق زمانبندی که شما مشخص کرده اید برایتان ارسال می نمایند.

ارسال تاج گل به مسجد :

گلفروشی سرور به شما این امکان را می دهد تا قبل از شروع مراسم شما در مسجد و یا تالار ، تاج گل مورد نظرتان در آنجا مستقر باشد. اگر خودتان نیز در محل حضور نداشته باشید، همکاران ما می توانند عکس و فیلم تاج گل شما را در محل برایتان ارسال نمایند تا از رسیدن تاج گل به مقصد اطمینان خاطر داشته باشید.

بیشتر تاج گل های گل فروشی سرور به صورت ارسال رایگان تاج گل انجام می پذیرند. کاربران می توانند با ثبت سفارش خود از میان تاج گل های ارسال رایگان، تاج گل خود را رایگان در محل تحویل بگیرند.

(ارسال رایگان تاج گل صرفاً در سطح شهر تهران و حومه می باشد.)

روش نگهداری از تاج گل :

اگر در نگهداری تاج گل موارد زیر رعایت شود ، تاج گل شما تا چند روز طراوت و تازگی خود را به همراه خواهد داشت:

  • نگهداری تاج گل در هوای خنک
  • نگهداری تاج گل دور از نور مستقیم خورشید و نگهداری در سایه
  • آبپاشی با اسپری به گلها
  • آبیاری و یا خیس کردن اسفنج تاج گل

 

شگفت زده کردن عزیزان با تاج گل اروپایی یا دایره ای :

شما می توانید برای برخی مناسبت ها مثل افتتاحیه نمایشگاه ماشین، فروشگاه ، شعبه جدید یک رستوران، و یا حتی ترفیع شغلی عزیزی، و یا افتتاح یک شرکت یک تاج گل اروپایی و یا تاج گل دایره ای سفارش دهید و خرید اینترنتی آن و ارسال به مکان مورد نظر عزیزان خود را شگفت زده و خوشحال نمایید.

 

نویسنده: سرور حسنی ، تاریخ 1402/05/10

تاج گل آنلاین، سفارش تاج گل ، تاج گل اروپایی، تاج گل تلفنی، تاج گل لاکچری، ارسال رایگان تاج گل، چرا تاج گل